پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام عقیلی / اصفهان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام محمد تقی(ع) مبارکه گفت: وظیفه ما طلاب، علاوه برحمایت از تولید ملی، فرهنگ سازی استفاده صحیح از فضای مجازی و استفاده از تولیدات داخلی مورد اعتماد است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، جلسه اخلاقی این هفته مدرسه علمیه الزهرا(س) مبارکه  با حضور حجت الاسلام حمید رضا عقیلی، مدیر مدرسه علمیه امام محمد تقی(ع) مبارکه، با محوریت فضای مجازی، آسیب ها و تهدید ها برگزار شد.

حجت الاسلام عقیلی ضمن اشاره به جاسوسی بودن بسیاری از شبکه های مجازی، گفت: متأسفانه بسیاری از طلاب و روحانیون و افراد مذهبی نیز به این فضای آلوده وارد شدند غافل از آنکه به فرموده آیت الله بهجت ظرف نجس محتوای نجس را نیز آلوده می کند.

مدیر مدرسه علمیه امام محمد تقی(ع) افزود: وظیفه ما طلاب علاوه برحمایت از تولید ملی، فرهنگ سازی استفاده صحیح از فضای مجازی و استفاده از تولیدات داخلی مورد اعتماد، است.

وی تاکید کرد: در بخش تولید محتوا در فضای مجازی باید دقت و فعالیت بیشتری داشته باشیم زیرا تولید محتوا در فضای مجازی بسیار مهمتر از توسعه زیر ساخت است و اگر بتوانیم محتوایی انقلابی را به دنیا صادر کنیم می توانیم در جبهه جنگ نرم به پیش روی خود ادامه دهیم .

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha