چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله موسوی جزایری ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، بابیان این‌که عشق به امام حسین(ع) ایران را بالنده و سربلند کرده است، گفت: همان‌گونه که موج انقلاب اسلامی از ایران آغاز شد و به سایر مرزهای بین‌المللی رسیده، انقلاب دیگری به نام اربعین نیز از زیر گنبد امام حسین(ع) شکل‌گرفته و به سایر نقاط جهان در حال انتقال است.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به حضور میلیونی زائران اباعبدالله الحسین(ع) در همایش بزرگ اربعین حسینی، اظهار داشت: راهپیمایی اربعین حسینی نشان داد که عشق به امام حسین(ع) کوچک و بزرگ و مسلمان و غیر مسلمان نمی‌شناسد! چراکه مغناطیس امام حسین(ع) همه را به‌سوی خود می‌کشاند و ما امروز شاهد این موضوع هستیم.

وی توفیق زیارت اربعین را بسیار بزرگ و وصف‌ناشدنی عنوان کرد و بیان داشت: زیارت اربعین و حضور میلیونی مردم در این راهپیمایی، در واقع نتیجه صبر، استقامت و مجاهدت مردم قهرمان ایران، از ابتدای انقلاب تا به امروز است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر این‌که عشق به امام حسین(ع)، مارا در همه جهان بالنده و سربلند کرده است، گفت: همان‌گونه که موج انقلاب اسلامی از ایران آغاز شد و به سایر مرزهای بین‌المللی رسیده، انقلاب دیگری به نام اربعین نیز از زیر گنبد امام حسین(ع) شکل‌گرفته و به سایر نقاط جهان در حال انتقال است.

امام‌جمعه اهواز، پیاده‌روی اربعین حسینی را زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت دانست و تصریح کرد: إن‌شاءالله رهروان راه حسین که امروز در طریق حسین(ع) هستند، در رکاب امام زمان(عج) به خون‌خواهی آن امام شهید، قیام خواهند کرد و جهان را از ظلم و ستم رهایی می‌بخشند.

آیت‌الله موسوی جزایری، در پایان بابیان این‌که مبلغان اربعینی، فعالیت‌های خوبی در همایش پیاده‌روی اربعین انجام دادند، اظهار داشت: از همه آن طلاب و مبلغانی که در همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی، تلاش کرده و فرهنگ حسینی را به مردم منتقل کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha