شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نگاهی به فعالیت تبلیغی طلاب و روحانیون در پیاده روی اربعین حسینی

حوزه/ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان شمالی گفت: راهپیمایی به دشمنان این هشدار را می‌دهد که امروز جهان اسلام متحد و مسنجم در مقابل تروریست های متجاوز و خونخوار ایستاده و هیچگاه از اهداف متعالی خود عقب نشینی نخواهد کرد.

محمد صفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در خراسان شمالی با بیان اینکه گردهمایی عظیم زائران اربعین نشان دهنده پیروزی حق علیه باطل است اظهار داشت:  این حضورهای پرشور و باشکوه مردم سراسر جهان اسلام، بیانگر عشق به ولایت و مبارزه با استکبار است.

وی با اشاره به اینکه تاریخ هیچ وقت چنین اجتماع 20 میلیونی را سراغ ندارد، افزود: پیاده روی پرشور و میلیونی زائران سیدالشهدا (ع) نمایشی از قدرت، انسجام، عزت، یکپارچگی و اتحاد جهان اسلام اعم از شیعه و سنی و اقلیت‌های دینی و مذهبی است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان شمالی با تاکید بر اهمیت برگزاری اربعین حسینی با شکوه هر چه تمام‌تر گفت: این حضور میلیونی در مراسم اربعین حسینی باعث شکست استکبار و تروریست‌هایی که قصد تجاوز به حریم اهل بیت (ع) دارند، می‌شود.

وی با بیان اینکه دلدادگان به امام حسین (ع) بدون وحشت از دشمنان اسلام، عاشقانه در این اجتماع انبوه شرکت کرده اند، افزود: این راهپیمایی به دشمنان این هشدار را می‌دهد که امروز جهان اسلام متحد و مسنجم در مقابل تروریست های متجاوز و خونخوار ایستاده و هیچگاه از اهداف متعالی خود عقب نشینی نخواهد کرد.

صفری با بیان اینکه محرم و صفر علاوه بر عزاداری فرصتی برای تبلیغ اسلام ناب محمدی است، خاطرنشان کرد: بر همین اساس رسانه ها نیز باید تلاش کنند تا ارزش‌های انسانی زیارت اربعین حسینی را بیش از پیش به جهانیان معرفی کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha