سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام و المسلمین فاطمی نسب

حوزه/ حجت الاسلام فاطمی نسب با بیان این که ظلم ستیزی و استکبار ستیزی در مسیر اربعین حسینی باید به اوج خود برسد، گفت: پیروی از ولایت فقیه، تمرینی برای تبعیت از امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) است و در این مسیر باید به یاد شهدا و رهبر معظم انقلاب باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام  روح الله فاطمی نسب در موکب مسجد مقدس جمکران در میان زائران اربعین حسینی به ایراد سخن پرداخت و گفت: پیاده روی بزرگ عظیم حسینی زمینه ساز ظهور حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه) است و هر روز باید بیشتر و پر رنگ تر شود.

مشاور رسانه‌ای تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(سلام الله علیها) اظهار داشت: اربعین حسینی وعده حضرت رسول(صلی الله علیه و آله) به فاطمه زهرا(سلام الله علیها) بوده است؛ در احادیث آمده که در مراسم عرفات ابتدا به زائران سالار شهیدان نگاه می شود، بعد به زائران خانه خدا، این عظمت زائر اباعبدالله الحسین(علیه السلام) است.

وی ادامه داد: امام راحل، شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و رهبر معظم انقلاب را فراموش نکنیم که قدرت امروز شیعه مدیون این بزرگواران است؛ پیروی از ولایت فقیه تمرینی برای تبعیت و پیروی از حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) است.

حجت الاسلام  فاطمی نسب تصریح کرد: دشمنان درجه یک اسلام و شیعیان، آمریکا و اسرائیل بوده و داعشی ها و تکفیری ها زائیده فکر پلید غرب و اسرائیل هستند؛ ظلم ستیزی و استکبار ستیزی در این مسیر باید به اوج خود برسد.

انتهای پیام  313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha