جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 طلاب زباندان

مبلغ زباندان موکب حضرت معصومه(ع) گفت: لازمه استفاده از ظرفیت همایش بین المللی اربعین، وجود مبلغان زباندان است که بتوانند پاسخگوی زائرین خارجی باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،‌ حجت الاسلام بلال احمد یاسین از کارشناسان روحانی همراه موکب آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام، گفت: مراسم پیاده روی اربعین یک همایش بین المللی عظیم است و دارای ظرفیت بسیار بالای فرهنگی است.
کارشناس پاسخگویی به مسائل شرعی و عقیدتی زائران غیر ایرانی موکب آستان مقدس افزود: امروزه در جهان غرب همایش های بزرگی که برگزار می کنند که انسان ها را به سمت روحیه استعمارگری سوق می دهند و جا دارد جهان اسلام و تشیع در مراسم پیاده روی اربعین، زائرین را به سمت مهدویت و استعمار ستیزی سوق دهند.
بلال احمد یاسین که به سه زبان فرانسوی، عربی و فارسی مسلط است با اشاره به نیاز مبلغان زباندان در این مسیر خاطر نشان کرد: لازمه استفاده از ظرفیت همایش بین المللی اربعین، وجود مبلغان زباندان است که بتوانند پاسخگوی زائرین خارجی باشند.
وی در پایان گفت: برای ایجاد یک فرهنگ واحد عاشورایی در بین مسلمانان و شیعیان جهان باید مبلغان زباندان بیشتری در این مسیر وجود داشته باشند تا بتوانند این امر مهم را محقق کنند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha