جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مصطفی برزگر گنجی دادستان استان قم

دادستان قم گفت: امیدواریم در سال‌های آینده موکب‌های ایرانی افزایش یابد و دوشادوش برادران عراقی به زائران اربعین حسینی خدمات ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مصطفی برزگر گنجی دادستان استان قم ضمن ابراز رضایت از خدمات ارائه شده در موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها به زائران گفت: خدمات رفاهی و فرهنگی بسیار خوبی در این موکب برای زائرین در نظر گرفته شده است.

وی با قدردانی از خادمان کریمه اهل‌بیت (ع) در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: با وجود کمبود امکانات و تجهیزات شرایط مناسبی برای زوار آماده شده تا از آن بهره‌مند شوند.

دادستان قم با بیان اینکه کار بزرگی در موکب آستان مقدس حضرت معصومه(ع) در حال انجام است گفت: امیدواریم هر سال این شرایط بهتر شود و با برنامه‌ریزی و کمک خداوند متعال، سال‌های آینده مسافرین و زائران در مکان بهتری استراحت کنند و چادرها تبدیل به ساختمان شود.

وی با اشاره به شور و حال زائران اربعین حسینی ابراز کرد: اینکه چنین جمعیت عظیمی با امنیت کامل راهی کربلای معلی می‌شوند و به منازل خود باز می‌گردند از لطف و عنایت امام حسین علیه السلام است.

گنجی در پایان با بیان اینکه در طول مسیر نجف به کربلا تعداد موکب‌های ایرانی کم است، خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال‌های آینده موکب‌های ایرانی افزایش یابد و دوشادوش برادران عراقی به زائران اربعین حسینی خدمات ارائه دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha