شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد از سفر ۲۵ هزار یزدی برای شرکت در مراسم حماسی پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد شریف جسینی کوهستانی با اشاره به استقبال گسترده از راهپیمایی اربعین حسینی  در خصوص فعالیت‌های این اداره کل جهت برگزاری هر چه‌بهتر مراسم اربعین گفت: ستادی با عنوان ستاد اربعین در استان تشکیل شد که اداره کل تبلیغات اسلامی استان نیز به‌عنوان یکی از اعضای در این ستاد در جلسات حضور داشت.

 حسینی کوهستانی از حضور 25 هزار یزدی در مراسم حماسی اربعین حسینی در کشور عراق خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر پیگیری و انجام امور محوله به این اداره کل توسط ستاد اربعین جلساتی نیز با هیئت‌های مذهبی استان، مسئولین هیات رزمندگان اسلام در استان، ستاد بازسازی عتبات عالیات و سازمان حج و زیارت استان جهت حضور پرشور مردم استان در این حماسه عظیم برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ و پیگیری شد.

وی با اشاره به نقش دستگاه‌های استان برای برگزاری هر باشکوه‌تر این حماسه و حضور پرشور مردم در آن گفت: ازآنجایی‌که زیارت اربعین یکی از شعائر الهی است برای احیاء و اجرای آن‌همه دستگاه‌ها به‌ویژه دستگاه‌های مسئول باید همراهی همکاری جدی با یکدیگر داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد تأکید کرد : باید شرایط به‌گونه‌ای فراهم شود که زائران بتوانند از معنویت این زیارت نهایت بهره مندی را داشته باشند.

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha