پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
احمدرضا دردشتی

حوزه/ مدیر گروه شبهه شناسی مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات دینی از رصد و پاسخگویی به شبهات شبکه مجازی تلگرام از سوی این مرکز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، احمدرضا دردشتی پیش از ظهر امروز در بازدید آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه از مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات دینی به بیان گزارشی پیرامون گروه شبهه شناسی این مرکز پرداخت و گفت: این گروه تقریبا از هشت سال گذشته با انتقال هجمه های فرهنگی و سیاسی از مطبوعات به فضای مجازی احساس نیاز و راه اندازی شد که در این راستا قریب به 800 سایت و وبلاگ که فعالیت آنان شبهه افکنی بر علیه اسلام، انقلاب و شیعه بوده، شناسایی و محور رصد خود را بر اساس این سایت ها قرار دادیم.

وی اظهار داشت: به مروز زمان متوجه شدیم که تمام این سایت ها و وبلاگ ها از 100 سایت مادر تغذیه شده و به شبهه افکنی می پردازند که در این راستا تمرکز خود را بر این سایت های مادر گذاشته و به رصد آنان پرداختیم.

مدیر گروه شبهه شناسی مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات دینی ابراز داشت: رصد ماهواره و پاسخ دهی به شبهات موجود در آن از دیگر فعالیت های این گروه بوده که متأسفانه به دلیل کمبود بودجه با تعطیلی مواجه شده است.

دردشتی در پایان یادآور شد: امروز رصد شبکه تلگرام از دیگر فعالیت هایی است که در حال انجام آن بوده و 20 طلبه محقق و خوش فکر در حال پاسخگویی به شبهات موجود می باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha