شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام محمد سوری - امام جمعه پلدختر

حوزه / امام جمعه پلدختر گفت:داشتن غیرت دینی از جمله ویژگی های بارز و شاخص بسیجیان است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از لرستان؛حجت الاسلام محمد سوری امروز در دیدار با بسیجیان فعال شهرستان پلدختر در دفتر امام جمعه با اشاره به اینکه بسیج همواره نقش بی بدیلی در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان داشته است افزود:بسیجیان همواره در برهه ها و مقاطع حساس تاریخ انقلاب اسلامی نقشی اثر گذار و والا از خود به جا نهاده اند.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان همواره در دفاع از کیان انقلاب و نظام آماده جانفشانی بوده اند تصریح کرد:بسیجیان همواره در دفاع از ارزشها و آرمانهای انقلاب تلاش نموده اند و این رسالت سنگین را همواره با اخلاص و از خود گذشتگی انجام می دهند.

امام جمعه پلدختر با اشاره به اینکه تهذیب نفس،ولایتمداری،غیرت دینی و اخلاص از جمله ویژگی های شاخص برای بسیجیان این مرزوبوم است یادآور شد:بسیج از استوانه های مستحکم نظام برای مقابله با نقشه های شوم دشمن است.

حجت الاسلام سوری با اشاره به اهمیت و جایگاه رفیع ولایت فقیه در حکومت دینی گفت:مشروعیت حکومت و  برچیده شدن ظلم تنها با وجود ولی فقیه امکان پذیر است و در جمهوری اسلامی ایران انجام این رسالت با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب پیش می رود.

وی در پایان با اشاره به اینکه امروز باید با روحیه بسیجی در جهت رفع مشکلات کشور در حوزه های مختلف قدم برداشت افزود:همه مسئوليم برای تحقق اهداف بلند مدت بسیج تلاش کنیم و مطالبات مقام معظم رهبری را برای دهه عدالت و پیشرفت محقق نماییم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha