جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله ناصری در جمع بسیجیان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد بهترین الگو برای حفظ روحیه انقلابی گری را حضرت زینب (س) معرفی کرد و گفت: باید با توکل به خدا و حفظ روحیه انقلابی گری در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد؛ « آیت الله محمدرضا ناصری » نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج مستضعفین در دیدار با فرمانده سپاه الغدیر و جمعی از بسیجیان یزد اظهار کرد: تشکیل بسیج یک ایده کم نظیر در دنیا بود که مردم را در حفظ خود و حاکمیت سهیم کرده است.

وی با تسلیت ایام اربعین حسینی، حضرت زینب (س)را بهترین الگو برای حفظ روحیه انقلابی گری معرفی کرد و افزود: باید با توکل به خدا و حفظ روحیه انقلابی گری در مقابل دشمن ایستادگی کنیم و روحیه خود را نبازیم و نگذرایم دشمنان با ایجاد احساس نا امیدی در جامعه به خواسته های نامشروع خود برسند.

امام جمعه یزد تصریح کرد: بسیج  یک نهاد همگانی است که باید همه جامعه از هر قشر و حرفه ای در آن حضور داشته باشد و نباید خود را محصور به عده ای خاص کند و حتی باید برای جذب و آگاهی دادن به افرادی که از سر ناآگاهی با نظام مخالفت می کنند برنامه داشته باشد.

آیت الله ناصری کلیدی ترین وظیفه امروز بسیجیان را رشد خانواده بسیج عنوان کرد و گفت: بسیجیان باید با کسب علم، دانش و با اخلاق و رفتار دینی در جذب آحاد مردم و به ویژه جوانان به این نهاد مقدس تلاش کنند.

وی تأکید کرد: در کشورهای غربی مردم در زمینه مشارکت در امور کشورشان سهیم نیستند  و دولتمردان غربی هر کاری دلشان می خواهد انجام می دهند اما در ایران به برکت نظام مقدس اسلامی مردم صاحبان اصلی حکومت هستند و در تصمیم گیری ها نقش موثر دارند.

امام جمعه یزد با اشاره به اتفاقات اخیر در انتخابات  آمریکا خاطر نشان کرد: مردم آمریکا در انتخابات اخیر نشان دادند که از سیاست های دولتمردان خود به ستوه آمده اند هرچند که دولتمردان این کشور هیچ اهمیتی برای مردم خود قائل نیستند.

آیت الله ناصری دنیای غرب را دنیایی تهی از معنویت خواند و ابرازداشت : دنیای غرب امروز به دنبال تحقق خواسته های  مادی و نفسانی خود از هر طریق ممکن بوده ودر این مسیر قربانی کردن کمال انسانی  را در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha