پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سعید مهدوی امین

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت:دبیرستان های علوم و معارف اسلامی (صدرا) راهی برای ورود به حوزه علمیه هستند چرا که اکثر دانش آموختگان این دبیرستانها جذب حوزه خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از لرستان؛حجت الاسلام سعید مهدوی امین ظهر امروز در گردهمایی دانش آموزان مدارس صدرا در اداره کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اهمیت تحصیل علوم دینی و انسانی در جامعه امروز گفت:امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند کسب این علوم است زیرا علوم دینی و انسانی در تربیت نسلی مومن و متعهد تاثیر بسزایی دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز خوشبختانه با وجود مراکز متعدد دینی افراد علاقمند می توانند در زمینه مورد علاقه خود کسب دانش کنند افزود: دانش آموزان باید با انگیزه و شور و شوق نسبت به کسب علوم دینی و انسانی همت خود را بکار گیرند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه دانش آموزان مشغول به تحصیل در علوم دینی و علوم انسانی باید خود را به دانش و علم روز مجهز نمایند تصریح کرد:دانش آموزان باید پاسخگوی شبهات و سوالات نسل جوان جامعه باشند.

حجت الاسلام مهدوی امین در پایان با بیان اینکه امروز باید با عزم جهادی در تربیت نیرویی مومن و کارآمد برای نیروی انسانی نظام تلاش نمود افزود:در این زمینه همت اساتید و دانش آموزان نیاز است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha