جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مرحوم مؤذن زاده

حوزه/ رئیس جمهور در پیامی ضمن تسلیت درگذشت مرحوم سلیم مؤذن زاده اردبیلی مداح نامدار اهل بیت(ع) گفت: نوای دلنشین، صدای سوزناک و لحن پرصلابت آن مرحوم، گنجینه ای فرهنگی و معنوی از ارادت به خاندان رسالت بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران، در پیامی رحلت ذاکر نامدار اهل بیت عصمت و طهارت(ع) استاد سلیم ‏مؤذن زاده اردبیلی را تسلیت گفت و از درگاه خداوند سبحان برای آن فقید سعید علو ‏درجات و همجواری با ائمه اطهار (ع) و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.

متن پیام رئیس جمهوری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انَّا للّه و إِنّا إِلَیهِ رَاجِعُون

 رحلت ذاکر نامدار اهل بیت عصمت و طهارت(ع) استاد سلیم مؤذن زاده اردبیلی، موجب تاثر و تألم فراوان شد.

نوای دلنشین، صدای سوزناک و لحن پرصلابت آن مرحوم؛ همراه با آثار بدیع پدر بزرگوارش شیخ عبدالکریم و برادرگرانقدرش، مرحوم رحیم مؤذن‌زاده که از مؤذنان بزرگ ایران و جهان اسلام بودند؛ گنجینه ای فرهنگی و معنوی از ارادت به خاندان رسالت، بویژه در مکتب مداحی خطه آذربایجان را ماندگار ساخته است.

اینجانب ضایعه درگذشت آن ذاکر سلیم النفس را، به ملت مومن و قدرشناس ایران، همه دوستداران خاندان مؤذن زاده و به خصوص مردم شریف اردبیل و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می گویم و از درگاه خداوند سبحان برای آن فقید سعید علو درجات و همجواری با ائمه اطهار (ع) و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha