پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله محسن فقیهی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ، ولایتمداری مخلصانه را شاخصه کلیدی و اصلی بسیج و بسیجیان دانست.

آیت الله محسن فقیهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: تاسیس شجره طیبه بسیج به دستور امام راحل نشان داد که چقدر این نیرو در مسیر دفاع از اسلام و انقلاب موثر بوده و توانسته تحت هدایت ولی فقیه از ارزش های اسلامی و الهی محافظت کند.

وی افزود: بسیج از ابتدا یک نیروی انقلابی و مردمی بوده و به لطف الهی امروز نیز با داشتن همین ویژگی ها منشا خدمات بسیاری برای کشور بوده است و باید همین رویه و روحیه را کماکان حفظ و تقویت کرد.

این استاد حوزه همچنین بیان این که توکل بر پروردگار عالم، محبت به اهل بیت (ع)و سیدالشهدا(ع) و تلاش در مسیر تحقق آرمان های مقدس اسلام ناب از جمله شاخصه های کلیدی بسیج است، گفت: بسیجی فردی است که به خاطر مسایل مادی به بسیج نیامده و توقعات مادی ندارد ، بلکه او به خاطر حفظ اسلام و انقلاب و قصد قربت در این جایگاه قرار گرفته و همان طور که امام و رهبری بارها فرموده اند آحاد ملت ما به لطف خدا بسیجی و در خط انقلاب و اسلام هستند.

وی با اشاره به این که بسیج حامی جدی اجرای احکام اسلام و حامی امر به معروف و ناهی از منکر است، افزود: نیروهای بسیجی با اخلاص و ایمان در میدان حضور دارند و ما باید هر چه بیشتر در گسترش و توسعه فرهنگی بسیجی با تاکید بر تقویت بعد ایمانی و خلوص آن ها تلاش کنیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha