جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
توزیع حلیم

حوزه/ سرپرست گروه حلیم پزان موکب مسجد مقدس جمکران گفت: امسال به عنوان سومین سال پیاپی توفیق حضور و خدمت به زوار اربعین حسینی را پیدا کردیم و توانستیم بیش از ۱۹ هزار نفر را در وعده صبحانه با حلیم گرم پذیرایی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، مصطفی فربهی در آخرین روز فعالیت خود در موکب مسجد مقدس جمکران اظهارداشت: امسال با یک گروه ۶۰ نفره در پنج وعده صبحانه میزبان و خادم زائران اربعین حسینی موکب مسجد مقدس جمکران بودیم.

وی افزود: امسال در داخل کربلا و مسیر نجف به کربلا با حضور ۶ تیم مستقل همراه با ۱۵ خواهر فعالیت حلیم پزی را شروع کرده ایم.

وی ادامه داد: در عمودهای ۹۵۳، ۱۰۷۰ و ۱۰۹۳ در طول مسیر اقدام به تهیه حلیم کرده ایم و ان شاءالله تا روز بعد از اربعین حسینی در خدمت زائران حضرت هستیم.

فربهی بیان داشت: در کربلا معلی و درعمود ۱۳۹۵ جنب کنسولگری جنب سیطره باب بغداد به عنوان موکب اصلی حلیم پزان خدمت رسان زوار هستیم.

وی یکی از ویژگی های کار برای امام حسین(علیه السلام) را نبود استرس در کار توصیف کرد و گفت: ما وقتی در ایران مشغول حلیم پزی هستیم با اینکه همه امکانات موجود است ولی باز هم استرس داریم که آیا خوب می شود یا خیر، ولی کار برای امام حسین (علیه السلام) اینگونه نیست و ما اگر وسایلمان هم ناقص یا کاستی داشته باشد می دانیم حضرت بر کار ما اشراف دارند و مشکلی پیش نمی‌آید.

لازم به ذکر است، این گروه در پنج صبحگاه پذیرایی بیش از ۱۹ هزار زائر پیاده اربعین حسینی بودند.

انتهای پیام  313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha