شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عدم فروش کالاهای کریسمس به سبب مشتریان مسلمان

حوزه/ یکی از شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای ولوورث در دورتموند آلمان، به خاطر اینکه بیشتر مشتریانش را مسلمانان تشکیل می‌دهند، از این پس محصولات کریسمس نخواهد فروخت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به نقل از  express.co، یکی از شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای ولوورث در آلمان اعلام کرد که مشتریانش همگی مسلمان هستند و به همین جهت این فروشگاه دیگر محصولات و کالاهای مرتبط با روز کریسمس را به فروش نمی‌رساند.
فروشگاه‌های زنجیره‌ای ولوورث اکنون 300 شعبه در سرتاسر آلمان دارند و شاخه دورتموند از این پس تزئینات کریسمس، هدایا و موسیقی‌های مربوط به روز کریسمس را به فروش نمی‌رساند زیرا تقریبا تمامی مشتریان این شعبه را مسلمانان تشکیل می‌دهند.
گفته می‌شود در همین راستا، یکی از کارکنان این مغازه در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد: ما اکنون به یک تجارت اسلامی تبدیل شده‌ایم و نمی‌خواهیم محصولات کریسمس را بفروشیم.
صدا کپاکور مدیر 25 ساله این شعبه نیز با تایید اینکه فروش محصولات کریسمس متوقف شده است گفت: درخواست برای محصولات کریسمس اصلا وجود نداشته و کالاهای سال گذشته نیز هنوز به فروش نرسیده‌اند.
وی افزود: از آنجایی که این مغازه در ناحیه مسلمان نشین آلمان قرار دارد، تقاضا برای کالاهای کریسمس بسیار پایین بوده است و به همین جهت کالاهای مربوط به کریسمس به شعب دیگر فرستاده می‌شوند.

یک فروشگاه زنجیره ای در آلمان: محصولات کریسمس نمی فروشیم

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha