جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان

حوزه/ پیروزی های حزب الله در برابر اسراییل و تکفیری ها بود که زمینه را برای ثبات لبنان و فعال شدن نهادهای قانونی و انتخاب رییس جمهور فراهم کرد و آتش بحران های پیرامون لبنان را مهار کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، روز گذشته کمال شاتیلا رئیس کنفرانس ملی لبنان در راس گروهی با شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان دیدار کرد.

شیخ نعیم قاسم در این دیدار تاکید کرد حزب الله طرفدار تشکیل دولت و فعال شدن نهادهای دولتی است و این حزب الله بود که زمینه را برای انتخاب رییس جمهور فراهم کرد و انتخاب عماد عون به عنوان رئیس جمهور لبنان سرآغاز تشکیل دولت وحدت ملی فراگیری است که همه مردم در این دولت به پیشرفت لبنان و جبران اشتباهات گذشته کمک خواهند کرد.

وی افزود: پیروزی های حزب الله در برابر اسراییل و تکفیری ها بود که زمینه را برای ثبات لبنان و فعال شدن نهادهای قانونی و انتخاب رییس جمهور فراهم کرد و آتش بحران های پیرامون لبنان را مهار کرد.

روز گذشته همچنین گروهی از اهل تصوف کشور موریتانی با شیخ نعیم قاسم دیدار و درباره مسایل مربوط به مسلمانان بحث و گفتگو کردند. شیخ قاسم در این دیدار به بیان دیدگاه سیاسی حزب الله برای گروه موریتانی پرداخت و مهم ترین دیدگاه سیاسی حزب الله را ضرورت مقاومت در برابر اسرائیل، مبارزه با این رژیم برای آزادسازی فلسطین، دعوت به وحدت اسلامی، احترام به حقوق شهروندی، مشارکت عمومی در سازندگی لبنان و مبارزه با تکفیری ها دانست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha