پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله مهمان نواز

حوزه / نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، گفت: امروز نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف به عزت دست یافته و در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان نظام کوتاه نمی‌آیند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، آیت الله حبیب الله مهمان  نواز در دیدار مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی اظهار داشت: با وجود يك نظام اسلامي منسجم به عنوان يك نعمت الهي در كشور، زمينه اي مساعد براي عمران وآبادي و سرافرازي  ايجادگرديده است كه بايد به نحو احسن  ازآن بهره برد.

وی همچنین با برشمردن موفقیت‌های نظام در عرصه‌های مختلف، افزود: باید تمامی این موفقیت‌ها در تمام عرصه ها را مغتنم بشماریم.

آیت الله مهمان نواز ادامه داد: نظام اسلامی به توفیقات مهمی دست یافته که شکرگزاری آن سر فرود آوردن به خاطر این افتخارات ، نزد خداوند متعال است.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: امروز نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف به عزت دست یافته و در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان نظام کوتاه نمی‌آیند.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی نیز در این دیدار با ارائه گزارشي از وضعيت موجود شهركهاي صنعتي استان گفت: سعي ما در شركت شهرك هاي صنعتي اين است كه سرمايه سرمايه گذاران را سرمايه هاي خود بدانيم و با فكر و برنامه به اهداف خود جامه عمل بپوشانيم.

سیاوش وحدت اظهار داشت: با تلاش و همت توانستيم امكانات مناسب زيربنايي برای  14 شهرك و ناحيه صنعتي استان را تامين نموده و در اختيار متقاضيان سرمايه گذاري صنعتي قرار دهيم.

وی گفت: با نگاه توسعه اشتغال پايدار و دستورات مقام معظم رهبری در اجرای اقتصاد مقاومتی توسعه و حمایت از صنایع کوچک در شهرکها و نواحی صنعتی استان را در دستور کار خود قرارداده ایم .

وحدت خاطرنشان کرد: شركت شهركهاي صنعتي خراسان شمالي با پيگيري مداوم روند كاري سرمايه گذاران صنعتي نسبت به تسهيل و حل مشكلات آنها اقدام مي کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha