جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
  حجت الاسلام صابری

حوزه/ استاد حوزه علمیه کرمانشاه در جمع طلاب شهرستان سنقر گفت: : اقتدا مسلمانان جهان به سیره و مکتب رسول اکرم (ص) موجب اتحاد و انسجام هرچه بیشتر مسلمانان می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه حجت الاسلام صابری امروز در جمع طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر با تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام رحلت پیامبر اکرم (ص)  عنوان داشت: پیامبر اسلام نمونه و الگویی کامل برای مسلمانان جهان است.

این استاد حوزه اظهار داشت: اقتدا مسلمانان جهان به سیره و مکتب رسول اکرم (ص) موجب اتحاد و انسجام هرچه بیشتر مسلمانان شده و زمینه های تضعیف و از بین بردن دشمنان اسلام را فراهم می کند.

وی ادامه داد: طلاب و مروجان دین مکتب رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار علیهم السلام را در میان خانواده ها تبلیغ و ترویج کنند و در صورت امکان با استفاده از تبلیغ چهره به چهره مفاهیم دین را در ذهن و فکر مردم نهادینه کنند.

حجت الاسلام صابری در بخشی دیگر از سخنان خود بیان داشت: اساتید و مسئولان حوزوی همواره نگاه ویژه ای به طلاب داشته باشند و طلاب را به حال خود رها نکنند.

این استاد حوزه عنوان داشت: اساتید حوزه با طلاب و دانش آموختگان ارتباطی دوستانه و گرم برقرار کرده تا طلاب مشکلات خود را به راحتی با آنها در میان گذاشته و اساتید بدینوسیله می توانند به معظلات و مشکلات طلاب را چاره جویی کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: حمایت همه جانبه از طلاب توسط مسئولان حوزوی زمینه های رشد و ارتقاء آنها را فراهم می کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha