شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به لزوم تقویت بعد اعتقادی در مهد کودک ها گفت: آموزه های قرآنی در مهد کودک ها پررنگ تر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی در جمع پرسنل اداره بهزیستی کرمانشاه عنوان داشت: آموزش و پرورش از ظرفیت بالایی برای تربیت فرزندان و نیروهای انقلابی برخوردار است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه بر لزوم برپایی کارگاه های دانش افزایی تأکید کرد و بیان داشت: برپایی کارگاه های دانش افزایی در راستای آموزش نیروهایی که در مهد کودک ها با فرزندان در ارتباط هستند و به عنوان مربی مشغول به کار هستند از ضروریات است.

وی در ادامه افزود: متأسفانه وضعیت برخی مهد کودک ها مطلوب نیست و نیاز به نظارت و حمایت بیشتری دارند لذا باید تمهیدات لازم برای ساماندهی این مراکز اندیشیده شود.

این استاد حوزه خاطر نشان کرد: حضور طلاب و روحانیون و همچنین پررنگ شدن آموزه های قرآنی در مهد کودک ها قطعأ تأثیرات بسزایی در آینده جامعه به همراه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به حدیثی از امام حسن (ع) ابراز داشت: علم در کودکی همچون نوشتن بر روی سنگ است لذا باید نسبت به نسبت به مسائل اعتقادی کودکان اهتمام ویژه داشت تا جامعه در آینده از آسیب های اجتماعی مصون بماند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه تأکید کرد: اختلاس های میلیاردی و حقوق های نجومی ناشی از بی اعتقادی در بین برخی  مسئولان نظام است، که اگر نسبت به اعتقادات کودکان و جوانان نیز بی اهمیت باشیم قطعأ در آینده این مشکلات و معظلات دوچندان خواهد شد.

وی در پایان به رسالت اداره بهزیستی اشاره کرد و اظهار داشت: این نهاد خدمتگزار با تمام توان، جدیت لازم را برای رشد و ارتقا مهد کودک ها با استفاده از صاحبنظران و جامعه روحانیت به کار ببرد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha