چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ازدواج آسان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) پلدختر گفت:طلاب و خواهران مبلغ نقش بسزایی در فرهنگ سازی و نهادینه کردن ازدواج آسان در جامعه دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان؛خانم اعظم آزادبخت عصر امروز در کارگاه راهکارهای استحکام بنیان خانواده که با حضور خانواده های کارکنان نیروی انتظامی که در اداره تبلیغات اسلامی پلدختر برگزار شد با اشاره به اینکه  امروز دشمنان اسلام سعی دارند با ایجاد نقشه های گوناگون فرهنگی بینیان خانواده را سست نمایند افزود:در این رابطه باید خانواده ها هوشیار باشند و با رعایت موازین اخلاقی و آموزه های دینی در جهت خنثی سازی این توطئه‌ها تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه ترویج ازدواج آگاهانه ،آسان و به موقع از جمله راهکارهای استحکام بنیان خانواده در جامعه اسلامی است تصریح کرد:ازدواج آسان و به موقع عامل رشد و قوام بنیان خانواده است و در این خصوص نهادهای دینی،فرهنگی و خانواده ها باید برای ترویج آن در جامعه قدم بردارند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) پلدختر با اشاره به اینکه ترویج ازدواج آسان موجب افزایش انگیزه به تشکیل خانواده در جامعه خواهد شد خاطر نشان کرد:ازدواج به موقع و آسان از آسیبهای اجتماعی که بنیان خانواده را تهدید می کند نیز جلوگیری خواهد کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه خواهران طلبه و مبلغ نقش بسزایی در تبلیغ،تبیین و ترویج ازدواج آسان در جامعه دارند گفت:مبلغان در سر فصلهای تبلیغی خود توجه به این مهم را در اولویت قرار دهند تا ازدواج آسان بیش از پیش در جامعه گسترش یابد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha