شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده

حوزه/امام جمعه میاندوآب گفت: اگر روحیه بسیجی در مسئولان و مدیران و نیز آحاد مختلف مردم برقرار باشد، پیشرفت و توسعه در آن برقرار می شود.

حجت الاسلام حمید حسن زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در ارومیه، با اشاره به لزوم گسترش تفکر بسیجی در زمان کنونی اظهار داشت: اگر روحیه انقلابی گری و معنوی در بسیج توسعه و گسترش یافته و همانند دوران هشت سال دفاع مقدس به بدنه جامعه وارد شود، می توان همانند آن دوران از حریم نظام، میهن و انقلاب اسلامی دفاع کرده و در مقابل استکبار مقاومت کرد.

وی افزود: هم اکنون در جامعه برای استکبارستیزی و برای مقاومت در برابر دشمنان اسلام، روحیه بسیجی که همان روحیه انقلابی گری است نیاز بوده و این روحیه نیز بدون معنویت امکان پذیر نیست.

امام جمعه میاندوآب بیان داشت: بی شک با توکل بر خداوند متعال و استفاده از رهنمود های رهبر معظم انقلاب اسلامی می توان تفکر بسیجی را ادامه داده و در مقابل دشمنان اسلام مقاومت کرد.

حجت الاسلام حسن زاده با تاکید بر اینکه اگر روحیه بسیجی در مسئولان و مدیران و نیز آحاد مختلف مردم برقرار باشد، پیشرفت و توسعه در آن برقرار می شود، تصریح کرد: بی شک اگر این روحیه ضعیف باشد هیچ پیشرفتی حاصل نشده چون پیروزی در دوران هشت سال دفاع مقدس و موفقیت در فناوری هسته ای مرهون ترویج روحیه بسیجی بوده است.

وی افزود: علاوه بر آن بی تردید اگر روحیه بسیجی برقرار نبوده و انسان به یک آرمان و ارزش پایبند نباشد،در مقابل دشمن ترس و واهمه داشته و عقب نشینی می کند اما اگر روحیه و تفکر بسیجی داشته باشد دشمن نمی تواند صدمه ای وارد سازد.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به ویژگی تفکر بسیجی، اذعان داشت: چنین شخصی سرشار از ایمان، بصیرت، متفکر و با اتکا به خداوند متعال بوده و ضمن داشتن روحیه شاد و سرزنده، دشمن ستیز است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha