سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی ، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تاکید بر اینکه برنامه ریزی های هدفمند باید در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی انجام گیرد، گفت:توجه به اصول و راهبردهای این اصل می تواند زمینه رشد و شکوفایی کشور را در همه ابعاد فراهم سازد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان ؛حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی ظهر امروز در جلسه شورای اداری بخش طرحان شهرستان کوهدشت با اشاره به اینکه این شهرستان از دیر باز در تربیت انسان های وارسته و بزرگ برای نظام اسلامی منشاء برکات بوده است افزود:تربیت عالمانی وارسته ،مهذب و توانمند از جمله آیت الله آدینه وند از جمله افتخارات برای ایران اسلامی و مردم این دیار است که آن عالم وارسته توانست در طول عمر با برکت خود با تربیت مبلغانی کارآمد در گسترش و ساخت مساجد در روستاهای شهرستان از خود  خدمات ارزنده ای به یادگار گذارد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه وظیفه حکومت اسلامی تامین امنیت برای مردم جامعه است تصریح کرد:ایجاد زیر ساخت ها و بسترهای لازم برای توسعه مراکز دینی ،فرهنگی و اقتصادی از جمله مهمترین وظایف مسئولان حکومت اسلامی است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه مسئولان باید با خدمت خالصانه و روحیه جهادی در جهت حل مشکلات مردمی در نقاط مختلف ایران اسلامی قدم بردارند خاطر نشان کرد:توجه به پتانسیل های مناطق مختلف کشور و برنامه ریزی برای رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی باید در اولویت برنامه ریزی های توسعه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تاکید بر اینکه برنامه ریزی های هدفمند باید در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی انجام گیرد افزود:توجه به اصول و راهبردهای این اصل می تواند زمینه رشد و شکوفایی کشور را در همه ابعاد فراهم سازد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha