جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حبیب باقری

حوزه/معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمانشاه گفت: اگر بر کشوری ندای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شود چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن ملت دور خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در کرمانشاه حجت الاسلام حبیب باقری امروز به مناسبت هفته بسیج در مراسم اجتماع طلاب و اساتید بسیجی عنوان داشت: امام خمینی (ره) تشکیل بسیج را در نظام از برکات و الطاف خداوند متعال دانسته و قطعأ این نهاد انقلابی موجب رشد و پیشرفت نظام خواهد شد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کرمانشاه اظهار داشت: مصداق خلوص و فداکاری را می توان در بسیج و بسیجیان مشاهده کرد که اینگونه بدون توقعی از اصل انقلاب پاسداری می کنند.

دبیر شورای عالی بسیج حوزه علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: امام خمینی (ره) بسیجی بودن را افتخاری برای خود می دانست چرا که بسیجیان همواره نظام را از هجمه های دشمنان حفظ می کنند و در برابر غرب و شرق همچون کوه ایستادگی می کنند.

وی خاطر نشان کرد: اگر بر کشوری ندای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شود چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن ملت دور خواهد شد در غیراینصورت هرلحظه باید منتظر هجمه ها و حملات دشمنان باشیم.

حجت الاسلام باقری ابراز داشت: امروز دانشگاه و حوزه از هر محلی دیگر نیاز به همبستگی و اتحاد دارند لذا باید نیروهای انقلابی از نفوذ استکبار به این دو نهاد با اهمیت جلوگیری کنند.

به گفته ی معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کرمانشاه ، امروز باید با تمام توان و تلاش مضاعف به حرکت انقلابی در حوزه و دانشگاه ادامه داد و از حیله های دشمنان غافل نشویم چرا که دشمن همواره در کمین است که به اصل نظام خدشه و ضربه وارد کند.

دبیر شورای عالی بسیج حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان گفت: طلاب و روحانیون باید منویات رهبر معظم انقلاب را عملی ساخته و در خط مقدم جبهه انقلاب با اقدامی انقلابی از آرمان های امام و شهدا پاسداری کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha