پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام محمد فیاضی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد از انتشار نهمین شماره گاهنامه شمیم حوزه علمیه استان یزد پیرامون مسائل اربعین و مقالاتی که اساتید ، کادر و طلاب حوزه علمیه استان به رشته تحریر در آ‌ورده اند، خبر داد.

حجت الاسلام محمد فیاضی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ با اعلام خبر فوق، گفت: نهمین شماره گاهنامه شمیم حوزه علمیه استان یزد پیرامون مسائل اربعین و مقالاتی که، اساتید ، کادر و طلاب حوزه علمیه استان داشتند، منتشر شد.

وی افزود: این گاهنامه در موضوعات مختلفی همچون موضوعات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و علمی تهیه شده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد خاطر نشان کرد: از آنجایی که در راستای سیاست های پژوهشی حوزه علمیه استان یزد مقرر شد هر ماه یک شماره از گاهنامه توسط یکی از مدارس علمیه استان تهیه و مطالب آن توسط دانش پژوهان و کادر مدارس تهیه شود، بر این اساس نخستین مدرسه که زحمت چاپ آن را برعهده گرفت مدرسه علمیه خان یزد بود و شماره بعدی آن نیز توسط مدرسه علمیه ولیعصر(عج) شهرستان ابرکوه منتشر خواهد کرد؛ بهمین ترتیب دیگر مدارس عهده دار جمع آوری اطلاعات و انتشار شماره های بعدی گاهنامه هستند.

حجت الاسلام فیاضی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین امیدوارم بتوانیم از قلم اساتید و کادر مدارس علمیه استان نهایت استفاده را ببریم و در راستای ترویج فرهنگ نوشتاری اقدامی موثر را انجام دهیم.

313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha