چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین قرائتی

حوزه/ رئیس ستاد اقامه نماز کشور، تبلیغ برای زائران پیاده را بهترین رزق خواند و ابراز کرد: جامعه در هیچ زمانی همانند امروز به تبلیغ دین نیازمند نبوده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از مشهد حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی در همایش مبلغان رضوی در تالار آینه حرم مطهر ثامنالحجج(ع)، با بیان اینکه بهترین مبلغ کسی است که نیازهای جامعه را شناخته و مبتنی بر آن تبلیغ کند، ابراز کرد: جامعه در هیچ زمانی همانند امروز نیازمند به تبلیغ دین نبوده است و مردم از مطرح شدن مسائل مورد نیاز جامعه استقلال می کنند.
وی سیاست تبلیغ دین را رحمت الهی عنوان  خطر نشان کرد: رزق شما به نیت تان بستگی دارد و در این میان حضور و تبلیغ برای زائران پیاده بهترین رزق است.
رئیس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به آیه 89 سوره کهف گفت: خداوند همه چیز به ذوالقرنین داد ولی با وجود اینکه از  رزق و روزی و پول مشکلی نداشت، برای تبلیغ به شرق و غرب دنیا راهی شد.
گفتنی است، این همایش با حضور 1500 مبلغ خواهر و برادر که در 300 ایستگاه استقبال از زائر پیاده علی بن موسی الرضا(ع) آماده خدمت رسانی فرهنگی در ایام دهه آخر صفر در داخل و خارج از شهر مشهد هستند، برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha