جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ حسین الدیهی نائب رئیس جمعیت الوفاق بحرین

حوزه/ الدیهی گفت: توصیه های کمیته حقیقت یاب بین المللی اجرا نشد و این نشان می دهد نظام آل خلیفه برای هیچ کسی احترام قائل نیست و خود را فراتر از هرگونه بازرسی می داند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ حسین الدیهی نائب رئیس جمعیت الوفاق بحرین در یادداشتی در فضای مجازی به مناسبت پنجمین سال صدور گزارش کمیته حقیقت یاب بین المللی(بسیونی) درباره اوضاع بحرین گفت: از آنجا که اراده استبداد در بحرین قوی تر است، توصیه های کمیته حقیقت یاب بین المللی اجرا نشد و این نشان می دهد نظام آل خلیفه برای هیچ کسی احترام قائل نیست و خود را فراتر از هرگونه بازرسی می داند.

وی افزود: نظام بحرین پس از صدور این گزارش دو مسیر روشن را در پیش گرفت: اول اینکه اقداماتی صوری و ظاهری انجام داد و دوم اینکه به خشونت های خود در برخورد با مردم ادامه داد به گونه ای که این خشونت ها به مرحله ای خطرناک رسیده است.

الدیهی ادامه داد: یکی از توصیه های کمیته بسیونی محاکمه و پیگیری قاتلان و شکنجه گران وابسته به آل خلیفه بود که تا کنون مورد بی اعتنایی نظام واقع شده و حتی خشونت های آنها در مورد شهروندان افزایش یافته است و از ابزارهای جدید نیز علیه مردم انقلابی استفاده می کنند.

نائب رئیس الوفاق گفت: تا زمانی که مردم بحرین به اهداف قانونی خود دست یابند به انقلاب خود ادامه می دهند و جامعه بین الملل وظیفه دارد از این مردم در برابر سرکوب ها و نقض حقوق آنها دفاع کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha