چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سالاری مکی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سالاری مکی گفت: دشمنان از طریق شبیخون فرهنگی می‌خواهند ملت را دچار فروپاشی هویتی کنند، بر این اساس مأموریت انقلابی بسیج، حفظ هویت انقلابی و اسلامی ملت ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت سالاری مکی، در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان شیروان با‌عنوان "مدافعان حرم"، اظهار داشت: اساسا بسیج ذخیره‌ای ارزشمند برای نظام اسلامی به شمار می رود.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی تضمین‌کننده امنیت کشور است، افزود: بسیجیان در عرصه‌های مختلف حضور فعال داشته و دارند و همواره خدمات ارزنده‌ای را به جامعه ارائه داده اند.

 مدیر حوزه‌ علمیه استان خراسان شمالی با تاکید بر اینکه روحیه بسیجی نظام جمهوری اسلامی را در مقابل توطئه های مختلف بیمه می‌کند، بیان داشت: بسیج از برکت‌ها و الطاف طیبه خداوند برای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه نهاد مردمی بسیج با توانمندی‌های بالا مایه افتخار و سربلندی نظام اسلامی است، ادامه داد: بسیج تجلی خودباوری و پشتوانه نظام بوده که همواره این تفکر در جامعه اسلامی باید اشاعه یابد.

حجت الاسلام والمسلمین سالاری مکی تصریح کرد: اگر در جامعه به دنبال حل مشکلات اقتصادی هستیم باید بدانیم رفع این مشکل با تمسک به فرهنگ جبهه و جنگ و ایثار امکان پذیر است و بدین وسیله می‌توان بر مشکلات کنونی اقتصادی جامعه فائق آمد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی باید زنده نگه‌داشته شود، گفت: بسیجیان الگویی خوب برای تمامی ملت‌های جهان بوده زیرا امروز تشکل و تفکر بسیجی محدود به مرزهای ایران اسلامی نیست بلکه در کل دنیای اسلام از جمله در فلسطین، لبنان، یمن فراگیر شده است.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به تلاش‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: دشمنان از طریق شبیحخون فرهنگی می‌خواهند ملت را دچار فروپاشی هویتی کنند، بر این اساس مأموریت انقلابی بسیج، حفظ هویت انقلابی و اسلامی ملت ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha