سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حرم حضرت شاهچراغ(ع)

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: مراسم "اربعینیان سومین حرم اهل بیت(ع)" شیراز ثبت رسمی شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از شیراز، مراسم تجلیل از خادمان مراسم اربعینیان سومین حرم اهل بیت (ع) با حضور آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، مدیران دولتی، فرماندهان نظامی استان و جمعی از خادمان مراسم اربعینیان سومین حرم برگزار شد.

آیت الله ایمانی در ابتدای این مراسم با اشاره به برگزاری مراسم اربعینیان سومین حرم اهل بیت (ع) در شیراز، گفت: انگیزه و امید، برنامه ریزی، محتوا و استمرار، مشورت و اجرای دقیق تصمیمات مولفه های مورد نیاز برای موفقیت در هر کار و فعالیتی هستند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان شیراز و فرماندهی سپاه فجر در این مراسم بزرگ با برنامه وارد شدند و اربعینیان سومین حرم اهل بیت (ع) یک مراسم نتیجه بخش شد.

نماینده ولی فقیه در فارس با تاکید بر اینکه مردمی که با عشق حسینی در چنین مراسمی حضور می یابند باید از نظر محتوا اغنا شوند، گفت: این برنامه هم نام و هم نماد داشت و امیدواریم با استفاده از تجارب امروز در سال های آینده نیز تکرار شود.

آیت الله ایمانی  با بیان اینکه زمانی که از بیرون مراسم را دیدم و هنگامی که وارد حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) شدم، یک حالت نشاط وجودم را فراگرفته بود، گفت: این مراسم و اجتماع بزرگ باید برای مردم شیراز ثبت شود، کار خوبی انجام گرفته و امیدواریم سال آینده هم شاهد برگزاری دوباره آن باشیم.

شایان ذکر است، در پایان این مراسم آیت الله اسدالله ایمانی با اهدای لوح تقدیر از مسئولان شهرستان شیراز و فرماندهان نواحی چهارگانه بسیج این شهرستان که نقش موثری در برگزاری باشکوه مراسم اربعینیان سومین حرم اهل بیت (ع) ایفا کردند، تجلیل کرد.

خاطرنشان می گردد: چند سالی است که در سومین حرم اهل بیت(ع) جاماندگان از راهپیمایی بزرگ اربعین در شیراز عزاداری گروهی انجام می دهند.

انتهای پیام 313/44

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha