پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل حسینی مقدم ، در نشست خبری

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان از بهره برداری از ده پروژه عمرانی مربوط به وقف در قم در ایام هفته وقف خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل حسینی مقدم ، ظهر امروزطی سخنانی در نشست خبری که درسالن جلسات این اداره کل برگزار شد، ضمن تشریح فعالیت ها و برنامه های ایام هفته وقف در استان قم ابراز داشت: افتتاح 10 پروژه عمرانی و رونمایی از  8 موقوفه جدید که توسط واقفین اهدا شده از جمله این برنامه ها است.

وی افزود: از دیگر برنامه های این ایام می توان به برگزاری نشست های صنفی وقف با حضور نخبگان و اقشار مختلف جامعه اشاره کرد  که در این رابطه 15 نشست صنفی برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینی مقدم همچنین با اشاره به برنامه های فرهنگی اوقاف قم در این ایام گفت:علاوه بر برنامه هر ساله مبنی بر اعزام مبلغ و برگزاری خیمه های معرفت در امامزادگان و بقاع متبرکه استان، ایستگاه هایی با عنوان همه واقف باشیم نیز در این ایام برگزار می شود.

وی همچنین یادآور شد: حضور در نمازجمعه های سطح استان و ارائه گزارش پیش  از خطبه های هفته جاری توسط مسئولان اوقاف استان و نیز  دیدار با مراجع عظام تقلید و علما و همچنین تجلیل از خادمان و امام زادگان تحت عنوان همایش یاوران وقف از دیگر برنامه های هفته  وقف در قم به شمار می رود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه 10 پروژه عمرانی توسط اوقاف در بقاع متبرکه در هفته وقف مورد بهره برداری قرار می گیرد، گفت: در حال حاضر در 40 امام زاده استان 60 پروژه عمرانی در حال احداث است که 30 پروژه در حال بهره برداری می باشد و بقیه نیز به مرور به اتمام رسیده و درباره آن ها اطلاع رسانی لازم صورت می گیرد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha