جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حسینی کوهستانی

حوزه/مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: تجربه نشان داده در هرزمان و در هرکجا مشکلی در کشور پیدا شده پس از ورود بسیج به میدان، نقشه های شوم دشمنان نقش برآب شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی امروز در در جمع بسیجیان، با تبریک هفته بسیج به عموم بسیجیان و ملت ایران گفت: بسیج در حقیقت عصای موسی است که سحر ساحران را می بلعد.

وی با اشاره به تشکیل بسیج به فرمان امام راحل افزود: تجربه نشان داده در هرزمان و در هرکجا مشکلی در کشور پیدا شده پس از ورود بسیج به میدان، نقشه های شوم دشمنان نقش برآب شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به نقش بسیج در دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: اگر حضور بسیج مردمی در دفاع از کشور نبود و در آحاد مردم احساس وظیفه شکل نگرفته بود دفاع مقدس به پیروزی نمی رسید.

این کارشناس فرهنگی با اشاره به آثار و برکات بسیج در طول دوران انقلاب اسلامی اظهار داشت: حضور بسیج در پروژه های مختلف نظیر سازندگی  و بهداشت  در کنار دولت های گوناگون و کمک به ان ها با کمترین هزینه مادی نشان از کارایی بالای این نهاد ارزشمند در کشور دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد برگزاری جلسات فرهنگی و حلقه های صالحین در مساجد و تکایای سراسرکشور و بهره مندی از اساتید مجرب و متدین در این جلسات را نمونه ای از اقدامات فرهنگی بسیج خواند و ابراز داشت : آثار و برکات ارزشمند بسیج در کشور سبب شده تا امروز متحدان جمهوری اسلامی نظیر سوریه،عراق و لبنان از این ایده خلاقانه امام راحل الگو برداری کرده و برای دفاع از کشورشان اقدام به تشکیل بسیج مردمی بکنند.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی خطاب به مسئولان کشوردر خصوص استفاده از پتانسیل عظیم بسیج هم گفت: مسئولان باید در حد امکان و با در اختیار قراردادن امکانات از این سرمایه عظیم حمایت کرده و بسیج مردمی را در طرح های عظیم ملی مشارکت دهند.

وی افزود: بسیج از نیروهایی جوان،خلاق، توانمند و با انگیزه و برخاسته از متن مردم شکل گرفته و دولت می تواند با واگذاری مسئولیت به این قشر عظیم که البته تجربه آن هم وجود دارد در مسیر رفع سریع موانع کشور گام بردارد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha