چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بصیرت

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان شمالی گفت: بصیرت افزایی نیازمبرم جامعه است.

حجت الاسلام یوسف محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: همه ملت ایران که دلداده و دوستدار انقلاب اسلامی هستند بسیجی به شمار می روند.

وی با اشاره به اینکه هفته بسیج به دستور بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است، افزود: امام خمینی (ره) بسیج را شجره طیبه ای خواندند که شكوفه‌هاي این درخت تنومند بوي بهار وصل و طراوات یقين و حديث عشق مي‌دهد.

حجت الاسلام محمدی همچنین برنامه های این سازمان در هفته بسیج را مورد اشاره قرار داد و گفت: آذین بندی پایگاه‌ها و مدارس، برگزاری نشست‌های بصیرتی مختلف و اعزام طلاب و روحانیون بسیجی به پایگاه‌ها و مدارس از اهم این برنامه ها بود.

وی برگزاری روز قشر بسیج طلاب و روحانیون، برگزاری آموزش مقدماتی، دیدار با خانواده شهدا و همچنین در پایان هفته بسیج برگزاری مراسم وحدت حوزه و دانشگاه و شرکت در نماز جمعه از جمله برنامه های این سازمان طی هفته بسیج برشمرد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان شمالی همچنین برگزاری نمایشگاه بزرگ یاد یاران در هفته بسیج با 3 غرفه مختص بسیج طلاب را نیز برشمرد و گفت: سه غرفه بسیج طلاب و روحانیون استان در این نمایشگاه به سه موضوع وهابیت، پاسخگویی به شبهات و عملکرد بسیج طلاب پرداخته است.

 وی افزود: طلاب بسیجی در طول نمایشگاه در غرفه پاسخگویی به شبهات، آماده پاسخگویی به سوالات دینی بازدید کنندگان هستند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: نمایشگاه یاد یاران همزمان با آغاز هفته بسیج از اول آذر ماه تا نیمه آذر ماه در محل دهکده مقاومت بسیج دایر است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha