سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
علامه بلادی بوشهری

حوزه/ دبیر کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری گفت: تا کنون ۲۵۰ اثر به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است

به گزارش خبرگزاری «حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به برگزاری کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری  گفت: به دنبال تلاش هایی که سال گذشته در دو همایش تجلیل از مفاخر روحانیت استان و یادواره شهدای روحانیت انجام شد تصمیم گرفته شد به محتوای علمی در بین فضلا و طلاب پرداخته شود.

دبیر کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری  افزود: پس از برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شد سال گذشته جشنواره ای با عنوان علامه بلادی بوشهری در استان برگزار شود و امسال نیز این جشنواره به نام کنگره تغییر نام داده است.

وی به تفاوت جشنواره سال گذشته و امسال پرداخت و گفت: سال گذشته و فقط طلاب محصل در حوزه های علمیه استان و طلاب و ضلای بوشهری که حوزه علمیه قم بودند می توانستند که در این کنگره شرکت کنند اما امسال همه طلاب بوشهری که در هر استانی از کشور مشغول به تحصیل هستند می توانند آثار خود را به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.

حجت الاسلام جمالی افزود: با توجه به وسعت کار نیاز به چند دبیرخانه داشت که دو دبیرخانه در حوزه های علمیه برادران و خواهران استان بوشهر و یک دبیرخانه در قم و دبیرخانه دیگری برای سایر استان ها برای دریافت آثار در نظرگرفته شد.

دبیر کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری با بیان اینکه تا این لحظه 250 اثر به دبیرخانه ها ارسال شده است ابراز داشت: روز 13 آذرماه در مصلی جمعه بوشهر این کنگره برگزار خواهد شد و امیدواریم که در این مراسم شاهد حضور حداکثری روحانیان باشیم.

وی همچنین از زحمات آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به جهت حمایت از برگزاری این کنگره تقدیر کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha