پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حرم هلال بن علی (ع)

حوزه/ به مناسبت فرا رسیدن هفته وقف، نمایشگاه بزرگ «همه واقف باشیم» در آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) آران و بیدگل افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کاشان، جهت تبلیغ و ترویج فرهنگ حسنه وقف، نمایشگاه بزرگ «همه واقف باشیم» امروز با حضور مسئولین شهرستان آران و بیدگل، در شبستان آیت الله عاملی حرم هلال بن علی (ع) گشایش یافت.

دراین نمایشگاه، از تابلوهای زیبایی شامل بیانات حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید و نیز آثار هنری برپایه سخنرانی های حجت الاسلام و المسلمین استاد قرائتی با محوریت وقف و آثار ارزشمند آن جهت بازدید عموم بهره گیری شده است.

حجت الاسلام ولی الله روان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آران و بیدگل در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران، گفت: نمایشگاه "همه واقف باشیم" از صبح امروز، 6 آذر ماه افتتاح و تا 14 آذر ماه در آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) برپا است.

وی در ادامه، به تشریح فعالیت های نمایشگاه همه واقف باشیم پرداخت و اظهار داشت: در یکی از بخش های این نمایشگاه، اسامی و تصاویر واقفین و وقف نامه های مربوط به واقفین در معرض دید زائران گذاشته شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آران و بیدگل افزورد: یکی از دستاوردهای این نمایشگاه، آشنایی مردم با عملکرد های اداره اوقاف و امور خیریه، سنت حسنه ی وقف، واقفین و موقوفه های آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) است.

وی از طرح های مختلف آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) در طول سال یاد کرد و افزود: طرح آرامش بهاری، نشاط معنوی، سوگواره یاس نبوی، بصیرت عاشورایی، تکریم امام زادگان و ... از جمله طرح ها و فعالیت های سازمان اوقاف و امور خیریه در بخش فرهنگی می باشد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha