جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شکوری خوی

حوزه/ امام جمعه خوی گفت: بسیج مظهر مردم سالاری دینی و اسلامی است و تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز در دو سطح رأس و بدنه بسیج از جمله سرفصل‌های مهم بسیج هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدرضی موسوی شکوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در ارومیه ، با اشاره به ویژگی‌های بسیج اظهار داشت: خدامحوری، ولایت‌مداری، حق گرایی، ایثار در راه هدف، دشمن شناسی و حضور در صحنه از جمله ویژگی‌های بسیج هستند و ولی امر مسلمین متکی بودن بسیج بر فهمیدن، دانستن و بصیرت، گستردگی دایره بسیج بر آحاد ملت و عدم وابستگی به جناح خاص، هماهنگی و هم‌افزایی در لایه‌های مختلف بسیج را مهم می‌دانند.

وی افزود: بسیج مظهر مردم سالاری دینی و اسلامی است و تشکیل هیئت‌های اندیشه ورز در دو سطح رأس و بدنه بسیج از جمله سرفصل‌های مهم هستند و از مسئولان درخواست داریم تا این موضوع را در برنامه‌ریزی‌ها مورد توجه قرار دهند.

امام جمعه خوی بیان داشت: دشمن همیشه به دنبال فرصتی است که در کشور نفوذ پیدا کند که با وجود رهبری حکیم و فرزانه و بسیجیان مخلص و ولایی و پیشرفت‌های خوبی که در عرصه نظامی صورت گرفته، دشمن از نفوذ نظامی مایوس شود.

حجت الاسلام شکوری افزود: حضور، خیزش و جوشش بسیجیان در این بیش از سه دهه‌ از انقلاب اسلامی در درونمایه خود برکت و بیداری را برای تمامی حقیقت جویان، عدالت خواهان و آزاداندیشان جهان به ارمغان داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha