جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دعای توسل در نمایندگی المصطفی در بنگلادش

حوزه/ جمعی از طلاب و دانش پژوهان جامعه المصطفی در بنگلادش در مراسم مناجات شرکت و برای سلامتی آیت‌الله شاهرخی نماینده مقام معظم رهبری در کشورهای جنوب شرق آسیا (تایلند، میانمار، بنگلادش، سریلانکا، هند) دعا کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، جمعی از طلاب و دانش پژوهان جامعه المصطفی در بنگلادش از ملیت های مختلف، تایلند، میانمار و بنگال غربی هند، مراسم دعا و مناجات را در مدرسه رسول اکرم (ص) داکا برگزار کردند.

اساتید، مسئولین، طلاب و کارکنان نمایندگی جامعة المصطفی العالمیة در بنگلادش در این مراسم  برای سلامتی و بهبودی آیت الله شاهرخی خرم آبادی نماینده مقام معظم رهبری در بنگلادش دعا کردند.

گفتنی است؛ آیت‌الله سیدمحمدنقی شاهرخی خرم‌آبادی از علمای استان لرستان و امام‌جمعه سابق خرم‌آباد است که در کارنامه سوابق خود نمایندگی نخستین دوره مجلس شورای اسلامی، نماینده تام‌الاختیار امام خمینی(ره) در بروجرد و بروجن، نماینده لرستان در سومین و چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نماینده مقام معظم رهبری در کشورهای جنوب شرق آسیا (تایلند، میانمار، بنگلادش، سریلانکا، هند) را ثبت کرده است.

وی همچنین عضو مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) و عضو مجمع تقریب مذاهب بود که بیش از 25 سال است در راه معرفی اسلام ناب محمدی(ص) و اندیشه های اهل‌بیت(علیهم السلام) و وحدت اسلامی در جنوب شرق آسیا تلاش کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha