پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر

مدیر حوزه علمیه خواهران یزد در آیین تکریم و معارفه مدیر مؤسسه آموزش عالی الزهرا(س) میبد گفت: از تعداد دو هزار و ۵۸۱ طلبه در حال تحصیل در مدارس علمیه خواهران استان یزد، بیش از ۳۰۰ نفر بانوی طلبه در سطوح دو، سه و چهار در شهر ستان میبد در حال تحصیل هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد؛ حجه الاسلام و المسلمین محمد کارگر شورکی، در آیین تکریم و معارفه مدیر مؤسسه آموزش عالی سطح سه الزهرا(س) میبد که با حضور بانیان،هیأت امنا، طلاب و اساتید برگزار شد اظهار کرد: هم اکنون دو هزار و 581 طلبه خواهر در استان یزد تحصیل می کنند که 330  نفر از آنها در سطح دو، سه و چهار در مدارس علمیه خواهران شهرستان میبد تحصیل می کنند.

وی افزود درحال حاضر242 نفر در سطح 2 وهفت نفر در سطح چهار و 81 طلبه هم در این مؤسسه (سطح 3)مشغول به تحصیل می باشند و تاکنون 29 نفر از پایان نامه خود دفاع کرده اند.

مدیرحوزه علمیه خواهران استان یزد، فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی تبلیغی این مؤ سسه را خوب ارزیابی کرد و آماری از شرکت کنندگان در جشنواره های علامه حلی (ه)، بانوی کرامت و رشد ارائه داد و اهم فعالیت های این مؤسسه را شامل برگزاری کرسی های آزاد اندیشی، نشست ها و همایش ها، تبیین جنگ نرم و ... اعلام کرد .

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی در پایان از زحمات خانم رژیا دهقانی، مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی سطح سه میبد قدردانی کرد و خانم افسر قاسمی را به عنوان مدیر جدید معرفی کرد.

انتهای پیام / 313/47 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha