چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام احمد رضا غلامی - لرستان

حوزه / معاون فرهنگی ،آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از حضور بیش از ۵۰۰ مبلغ دهه آخر ماه صفر در مناطق مختلف شهری و روستایی این استان خبر داد.

حجت الاسلام احمد رضا غلامی در گفتگو خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه مبلغان خواهر و برادر از روز اربعین تا پایان ماه صفر، در اماکن تبلیغی استان لرستان مستقر هستند، اظهارداشت:از این تعداد مبلغ قریب به ۲۰۰ مبلغ از استان اصفهان برای تبلیغ به استان لرستان اعزام شده اند.

وی با اشاره به اینکه مبلغان در این ایام با حضور در مناطق مختلف شهری،روستایی به ویژه مناطق محروم شهرستانهای پلدختر،کوهدشت و دلفان به تبیین آموزه های دین مبین اسلام و فرهنگ اهل بیت (ع) می پردازند، بیان داشت:مبلغان با حضور در مساجد،حسینیه ها و تکایا در سر فصل های مختلف تبلیغی در بین مردم رسالت خود را انجام می دهند.

معاون فرهنگی ،آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان در ادامه از برگراری مراسم قرائت زیارت حضرت رسول (ص) از بعید در حسینیه ثارالله خبر داد و افزود:این مراسم معنوی با حضور خیل مشتاقان اهل بیت (ع) در روز ۲۸ صفر برگزار می شود.

حجت الاسلام غلامی همچنین از برگزاری مراسم عزاداری ۲۸ صفر با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین احمد مبلغی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با حضور مردم و مسئولان برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha