شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
غلامرضایی

حوزه/ عرصه جهاد کبیر امروز عرصه فرهنگی و سیاسی است، چرا که اوضاع فرهنگی کشور خوب نیست و طلاب باید در مقابل هجمه های دشمن در بحث اقتصادی نیز جهاد کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، سرهنگ رمضانعلی غلامرضایی، از کارشناسان مسائل سیاسی، صبح امروز در نشست "روشنگری و بصیرت افزایی" در مدرسه ریحانه النبی(س) خور و بیابانک، ضمن بیان جایگاه رهبری در جامعه، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب مدتی است دغدغه هایی دارند و یکی از تاکیدات ایشان، اقتصاد است که متأسفانه با گذشت 8 ماه از سال جدید متأسفانه  قدم مؤثری برداشته نشده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری به نقاط نفوذ دشمن آگاه می باشند و مدام آنها را گوشزد می کنند، لذا ما باید گوش به فرمان حضرت باشیم تا مبادا از صراط مستقیم منحرف شویم.

غلامرضایی تصریح کرد: تحولات جدید منطقه از جمله انتخابات جدید آمریکا هیچ تاثیر مثبتی در ارتباط ایران با آمریکا ندارد.

وی بیان داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، آمریکا همواره دشمن قسم خورده ایران بوده و هست پس باید طبق فرموده حضرت امام(ره) پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به مملکت آسیب نرسد.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان این که عرصه جهاد کبیر امروز عرصه فرهنگی، سیاسی است، ابراز داشت:  اوضاع فرهنگی کشور خوب نیست و طلاب باید در مقابل هجمه های دشمن در بحث اقتصادی نیز  جهاد کنند.

۳۱۳/۳۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha