جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد بازوند مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان

حوزه / مدیر کل صدا و سیمای استان لرستان با اشاره به اینکه رسانه ها از مروجان فرهنگ وقف در جامعه هستند، تصریح کرد: اصحاب رسانه تلاش کنند با فرهنگ سازی وقف، به پیشرفت جامعه کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، محمد بازوند، امروز در نشست خبری همایش وقف و رسانه، در سالن جلسات خانه معلم خرم آباد با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین حسینی در طول تاریخ بی سابقه است و  هر ساله با شکوه تر برگزار می شود، گفت: این حرکت خودجوش و بس نظیر در جهان خاری در چشم دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین حسینی از سر شور، شعور و منطق است، افزود: راهپیمایی اربعین حسینی موجب وحشت و هراس دشمنان اسلام و استکبار جهانی است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان با اشاره به عقده گشایی استکبار و هم پیمانانش در حادثه تروریستی حله عراق، تصریح کرد:دشمنان اسلام و مکتب تشیع سعی داشتند عقده خود را گره گشایی کنند اما بدانند شیفتگان مکتب آل الله تا پای جان حافظ دین اسلام و مکتب اهل بیت (ع) هستند.

بازوند در ادامه با اشاره به اینکه پیامبران و ائمه (ع) به اراده خداوند صاحب نفوس کامله و متصل به منبع نور الهی هستند خاطر نشان کرد: ائمه(ع) پس از رحلت نیز در نهایت احاطه به امور مادی هستند و واسطه شفاعت خداوند برای رسیدن به حاجات هستند.

وی با اشاره به اینکه عده ای این شبهه را مطرح می کنند که تنها ذات اقدس الهی صاحب قدرت است و توسل به اهل بیت (ع) ضرورتی ندارد گفت:این استدلال با استدلال آل سعود شباهت دارد که می گویند  توسل به اهل بیت (ع)  ضروری نیست.

مدیر کل صدا و سیمای استان لرستان در پایان با اشاره به اینکه رسانه ها از مروّجان فرهنگ وقف در جامعه هستند، تصریح کرد: اصحاب رسانه تلاش کنند با فرهنگ سازی وقف، به پیشرفت جامعه کمک کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha