شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
انقلاب بحرین

حوزه/ معترضین خشمگین در پایتخت بحرین در اعتراض به هدف قرار دادن هویت شهروندان اصلی بحرین و کیان دینی آنان از سوی رژیم و اعلام وفاداری نسبت به زنان بازداشتی که در داخل زندان مورد تجاوز قرار گرفتند،تجمع کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، معترضین خشمگین در خیابان معروف به "خیابان دولت" در پایتخت بحرین تجمع کردند و لاستیک ها را آتش زدند که ستونی از دود در کنار ساختمان حکومتی آل خلیفه بلند شد. این اقدامات در اعتراض به هدف قرار دادن هویت شهروندان اصلی بحرین و کیان دینی آنان از سوی رژیم و اعلام وفاداری نسبت به زنان بازداشتی که در داخل زندان مورد تجاوز قرار گرفتند، صورت گرفت.

در خیابان "خط النار" گروهی از جوانان شهرک "المصلی" در همبستگی با زندانیان و تاکید بر دفاع از آیت الله عیسی قاسم و تجمع پیرامون منزل وی در شهرک محاصره شده "الدراز"، لاستیک هایی را آتش زدند و خیابان را بستند.

تجمع شهر "الدراز" با مشارکت گسترده مردم تداوم دارد و نیروهای آل خلیفه این شهر را محاصره کرده تا به اهالی آن فشار بیاورند و محاصره را تشدید کنند.

نیروهای رژیم جنگنده های نظامی را در شهر مستقر کرده و میدان شهید فاضل العبیدی را بسته است.

نیروهای نظامی به همراهی کماندوها و شبه نظامی های مسلح و سگ های پلیس اطراف شهرک را زیر نظر گرفته اند و بی دلیل اقدام به حفر برخی از ورودی های شهر کرده است و هم چنین نیروهای رژیم به داخل محله های شهرک وارد شده و به تعدادی از خانه های قدیمی هجوم برده اند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha