چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام  والمسلمین اسلامی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اسلامی با بیان این‌که مردم ما هرگز زیر بار ظلم و ستم دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار نمی‌روند، گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی در همه عرصه‌ها نقش محوری و اساسی را بر عهده‌دار دارند و هر خطری که متوجه نظام اسلامی باشد، با تمام وجود در مقابل آن می ایستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  والمسلمین علی اسلامی، در مراسم  یادواره شهید مدافع حرم،  شهید ذکریا شیری که با حضور جمعی از طلاب،  اساتید، روحانیون و امام جمعه شهرستان اقبالیه درمسجد جامع این شهر برگزارشد، به جایگاه  ارزشمند شهدای مدافعین حرم اشاره و گفت: اگر شهدای مدافع حرم با تروریست‌ها مقابله نکنند باید با گروه‌های تروریستی همچون داعش در مناطق دیگر درگیر شویم و از این جهت دفاع مدافعین حرم حائز اهمیت بوده و شهدای مدافع حرم هم  جایگاه والایی دارند.

امام جمعه شهرستان تاکستان ادامه داد: شهدای مدافع حرم، تربیت یافتگان مكتب عاشورایی و رهروان حقیقی انقلاب و حریم امن ولایت هستند و با شهادت خود از عزتمندی و ارزش های اسلامی حراست می نمایند.

وی افزود: خداوند در قرآن شهدا را زنده دانسته است و از آنان به عنوان انسان‌های وارسته و جاویدان نام برده است، بر همین اساس نباید گفت که شهدا مرده‌اند، بلکه این افراد نزد خداوند روزی می‌خورند و تا ابد پویا و جاویدان هستند، و با وجود این موضوع در روایات و احادیث شهادت به عنوان یک امر پسندیده و والا عنوان شده است.

استاد حوزه علمیه قزوین، به خانواده شهدای مدافعین حرم اشاره و بیان داشت: شهدای شما راهی را انتخاب کردند که از ابتدا عاشق و دلداده آن بوده‌اند، آنان برای دفاع از دین، قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت پا در راهی نهادند که سعادت و خوشبختی در انتهای آن قرار دارد.

وی با  اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم افراد شجاع و دلیری بوده اند که به عشق اهل بیت(ع) در این راه قدم گذاشته اند، ادامه داد: باید فرهنگ شهدا و اخلاق شهدا در جامعه ترویج داده شود.

حجت الاسلام  والمسلمین اسلامی تصریح کر :ملت ایران هیچ گاه از دفاع از ارزش های اسلامی دست بر نمی دارند و در مسیر تحقق آرمان های انقلاب اسلامی گام بر می دارند.

استاد حوزه علمیه قزوین با بیان این‌که مردم ما هرگز زیر بار ظلم و ستم دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار نمی‌روند، اظهارداشت: ملت بزرگ ایران اسلامی در همه عرصه‌ها نقش محوری و اساسی را بر عهده‌دار دارند و هر خطری که متوجه نظام اسلامی باشد، با تمام وجود در مقابل آن می ایستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha