جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مراسم سالروز رحلت پیامبر اعظم(ص) در سنگال

حوزه/ مراسم دهه آخر صفر همزمان با سالروز رحلت جانسوز پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و شهادت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام در نمایندگی جامعة المصطفی در سنگال برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مراسم بزرگداشت رحلت جانسوز پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله) و امام حسن مجتبی(علیه السلام) با حضور معاون سفیر و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در داکار، ایرانیان مقیم سنگال، کارکنان، اساتید و طلاب نمایندگی جامعه المصطفی در این کشور برگزار شد.

در مراسم سالروز رحلت جانسوز پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و شهادت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام دو تن از دانشجویان جامعة المصطفی در رابطه با سیره امام حسین و امام رضا علیهما السلام سخنرانی کردند.

 حجت الاسلام والمسلمین معتقدی، نماینده جامعه المصطفی در سنگال در این مراسم ضمن تبیین فرازهایی از سیره پیامبر رحمت و امام مجتبی و امام رضا علیهما السلام، به گوشه ای از مصائب اهل بیت علیهم السلام اشاره نمود.

نوحه خوانی و مرثیه سرایی گروه مرثیه مؤسسه مزدهر به زبان عربی و زبان محلی ولوف یکی دیگر از برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

در پایان مراسم شیخ یاسین از اساتید نمایندگی جامعه المصطفی در سنگال، به مرثیه خوانی و ذکر مصائب اهل بیت علیهم السلام پرداخت.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha