جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
موکب آستان مقدس حضرت معصومه

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(علیهاالسلام) گفت: موکب آستان مقدس باید برای بهره برداری در طول سال آماده شود، تا بتوان از این ظرفیت استفاده بهینه کرد و در طول سال خدمات رفاهی و فرهنگی ارائه نمود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»،‌ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد موکب آستان مقدس حضرت معصومه (علیهاالسلام)، گفت: مردم و زائرین از سازه و پرچم حضرت معصومه (سلام الله علیها) توقع خاص دارند و لذا باید تمامی امکانات و خدمات در شان زائر باشد و بتواند در مدت کوتاهی که زائر در موکب توقف می کنند خدمات متناسب ارائه داده شود.
امام جمعه قم افزود: باید تمامی کارها برای رضای خداوند باشد و از کارهای تشریفاتی در این گونه امور پرهیز شود، چرا که زائر بدون تشریفات به موکب می آید.
تولیت آستان مقدس خاطر نشان کرد: موکب آستان مقدس باید برای بهره برداری در طول سال آماده شود تا بتوان از این ظرفیت استفاده بهینه کرد و در طول سال خدمات رفاهی و فرهنگی ارائه نمود.
حجت الاسلام و المسلمین سعیدی در پایان گفت: خدمت رسانی به زائر کار مقدسی است و در این راستا باید با الگو گیری از کسانی که به زائرین خدمت می کنند بتوانیم خدمات خوبی را به زائرین ارائه دهیم.
در ابتدای این دیدار، محمد جواد جهانگیرزاده، رئیس ستاد موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) گزارش از فعالیت این موکب ارائه نمود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha