پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مقاله نویسی -  نامه

حوزه/ مدیر مدرسه امام صادق(ع) مرودشت، از برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی مقاله نویسی در این مدرسه برگزار می شود.

حجت الاسلام اسدالله پرهیز، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس، با  ایام سوگواری دهه آخرصفر، با اعلام این خبر گفت: کارگاه آموزشی مقاله نویسی با حضور 65 نفر از طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان مرودشت به منظور آشنایی با روش های مقاله نویسی و توانایی قدرت نگارش مقالات، پنجشنبه 11 آذرماه ساعت 10 صبح در نمازخانه این حوزه با حضور اساتید و نخبگان مرودشتی برگزار می شود.

وی افزود: در این کارگاه آموزشی طلاب شرکت کننده با مراحل مقاله نویسی آشنا شده و فنون نوشتن یک مقاله علمی که باید از کجا شروع کرد و در نهایت به کجا رسید، را فرا می گیرند.

مدیر مدرسه امام صادق(ع) مردوشت بیان کرد: کارگاه آموزشی مقاله نویسی هر چند ماه یکبار در این مدرسه برگزار می شود و این در حالی است که دوره فوق به عنوان یک دوره کاربردی، تمامی مراحل نگارش یک مقاله علمی را در بر می‌گیرد و از همین رو می‌توان آن را یکی از دوره‌های جامع و کامل در این حوزه علمیه به شمار آورد.

حجت الاسلام پرهیز ادامه داد: شرکت کنندگان می توانند در این کارگاه با ویژگی های اصلی مقاله نویسی، نحوه نگارش، اصول پایه در ارسال مقاله، مهارت های ویرایشی یک مقاله آشنا شوند.

این محقق حوزوی تاکید کرد: طلاب و حوزویان در هر سطحی که در حال تحصیل می باشند باید هر چه زودتر در امر مقاله نویسی دست به کار شوند و فراموش نکنیم که فعالیت کردن در این موضوع خیلی هم آسان نیست اما سخت هم نیست و پس بنابراین اگر روحانیون ما در درس و مباحث حوزوی موفق هستند، قطعا استعداد، توانایی نوشتن یک مقاله را هم دارند.

وی گفت: در پایان این دوره، 5 نفر از طلاب این حوزه مقاله های خود را که در ماه گذشته تهیه و اماده کرده اند در جمع حوزویان مرودشتی به  ارائه کنفرانس خواهند پرداخت.

انتهای پیام 313/44

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha