جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ آیت‌الله موسوی جزایری با بیان این‌که زمان نابودی گروهک‌های تکفیری نزدیک است، گفت: اسرائیل و آل سعود، گروه‌های تکفیری را ایجاد کرده‌اند تا آتش فتنه‌ای را در دنیای اسلام روشن کنند، اما آنان بدانند که به‌زودی در آتش همین فتنه خواهند سوخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، امروز در آیین تشییع شهدای حادثه حله، با بیان اینکه آل سعود مصداق واقعی شجره ملعونه است، اظهارداشت: اجتماع بزرگ مردم در تشییع شهدای حله حاکی از آن دارد که ملت ایران، انتقام خون این شهیدان را از آل سعود خواهند گرفت.

وی، هدف از ایجاد گروه‌های تکفیری را برافروختن آتش فتنه در دنیای اسلام دانست و تصریح کرد: اسرائیل و آل سعود، گروه‌های تکفیری را ایجاد کرده‌اند تا آتش فتنه‌ای را در دنیای اسلام روشن کنند، اما آنان بدانند که به ‌زودی در آتش همین فتنه خواهند سوخت.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حضور گسترده مردم اهواز در آیین تشییع شهدای حله را پاسخ کوبنده‌ای به اقدامات دشمنان اسلام دانست و گفت: عزیزانی که بی‌ گناه کشته شدند، شیعه علی(ع) و زائر امام حسین(ع) بودند که إن‌شاءالله به ‌زودی خون‌های ناحق ریخته شده شهدا، نابودی کامل گروهک‌های تکفیری را رقم خواهد زد.

آیت‌الله موسوی جزایری، در پایان با تأکید بر اینکه ملت ایران، تا آخرین قطره خون خود در راه دفاع از مکتب امام علی(ع) ثابت‌قدم خواهند ماند، اظهارداشت: دشمنان اسلام و وهابیون بدانند با این کشتن‌ها مردم ما از آرمان‌های خود دست برنخواهند داشت و تا آخرین قطره خون در جان و آخرین نفس در دفاع از مکتب امام علی(ع) ثابت‌قدم خواهند ماند.


انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha