پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ احمد القطان رئیس جمعیت قولنا والعمل در لبنان

حوزه/ رئیس جمعیت "قولنا و العمل"لبنان بر حمایت کامل خود از ملت و مقاومت فلسطین و مبارزه آن با دشمن اشغالگر تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد که روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین، محرکی برای عرب ها و مسلمین سرتاسر جهان و تمام کسانی که با قضیه فلسطین همدردی می کنند باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ احمد القطان رئیس جمعیت "قولنا و العمل" لبنان بر حمایت کامل خود از ملت و مقاومت فلسطین و مبارزه آن با دشمن اشغالگر تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد که روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین، محرکی برای عرب ها و مسلمین سرتاسر جهان و تمام کسانی که با قضیه فلسطین همدردی می کنند باشد تا توجهات را در سطح بین المللی به خود جلب کند و از جنبش های مقاومت برای بازگرداندن وطن حمایت کنند و برای آزادی فلسطین و بازگرداندن حقی که توسط دشمن غاصب سلب شده، در کنار ملت فلسطین بایستند و حمایت کنند.

وی در سخنان خود همچنین خواستار برپایی یک دولت مستقل در قدس شریف شد تا به این وسیله حق قانونی و مشروع ملت فلسطین به آن ها بازگردانده شود.

شیخ القطان تاکید کرد: باید از جنبش های مقاومت در سرتاسر جهان به ویژه فلسطین و لبنان برای در هم کوبیدن و شکست دشمن صهیونیستی، حمایت شود و امت اسلامی و عربی باید با همدیگر برای ناکام گذاشتن و شکست پروژه های صهیونیستی- تکفیری متحد شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha