جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 تشییع شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س)

حوزه/ حجت الاسلام فلاحی گفت: شهدای حرم در امنیت کشور سهم به سزایی دارند و سفیر انتقال انقلاب به کشورهای دیگر هستند و باید از عناصری که با انقلاب در داخل مشکل دارند مقابله کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام احمد حسین فلاحی استاد حوزه علمیه همدان، شب گذشته در مراسم یادواره شهدا، در همدان همدان با اشاره به جایگاه شهید و شهادت در جامعه، گفت: شهدا با رفتار و گفتار خود مسیر طولانی را در یک شب پیموده اند.

وی با اشاره به اهمیت توجه به مشکلات اقتصادی در زمینه اختلاس و حقوق های نجومی، افزود: برخی به خاطر کینه و دشمنی کار را به جایی رسانده اند که حتی نام شهدا را در رسانه ای خود نیز بازگو نمی کنند.

حجت الاسلام فلاحی در ادامه خاطرنشان کرد: همه افراد جامعه به ویزه مسؤولان شرمنده شهدا هستند که نتوانستند چنان که باید و شاید جایگاه شهدا را به درستی در جامعه تبیین کنند و هیچ دغدغه ای در زمینه های مختلف نداشته اند.

وی با اشاره به توافق برجام و مشکلات پیش آمده درباره آن، اظهار داشت: امروز در کشور هیچ اورانیوم بیست درصدی وجود ندارد و از تعداد شانزده هزار سانتریفیوژ فقط در حدود پنج هزار دستگاه فعال هستند.

استاد حوزه علمیه همدان به جایگاه شهدای مدافع حرم نیز اشاره کرد و گفت: شهدای حرم در امنیت کشور سهم به سزایی دارند و سفیر انتقال انقلاب به کشورهای دیگر هستند و باید از عناصری که با انقلاب در داخل مشکل دارند مقابله کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha