شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 آیت الله عبدالنبی نمازی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان با تاکید بر اینکه نظام تکوین در دست اهل بیت (ع) است، بر لزوم معرفی بیشتر امامزادگان به مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» از کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، امروز درمراسم افتتاح سایت امور اداری آستان مقدس سلطان علی بن امام محمد باقر (ع) مشهد اردهال کاشان با اشاره به اینکه براساس روایات به بشارت دهندگان  پایان ماه صفر هدیه  داده می شود ، به حوادث تلخ ماه صفر سال جاری در عراق و کشورمان اشاره کرد و گفت : شهادت تعدادی از زائرین حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) به دست تروریست های  وهابی داعش در حله و کشته شدن تعدادی از هموطنانمان در حادثه قطار تبریز مشهد از مهمترین حوادث تلخ ماه صفر بود .

عضو خبرگان رهبری در ادامه امامزادگان را ستارگان آسمانی دانست و گفت: پراکنده شدن فرزندان اهل بیت(ع) در روی زمین  براساس حکمت الهی است، لذا آمدن حضرت سلطان علی بن باقر(ع) به اردهال کاشان نیز بی حساب و کتاب نبوده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان، با اشاره به فتاکید مقام معظم رهبری مبنی بر این که امامزادگان به قرارگاه های فرهنگی تبدیل شوند، گفت: وجود هیئت امناء ، معاونت ها، امام جمعه، عوامل اجرایی  و امکانات موجود در آستان سلطان علی بن امام محمد باقر (ع) مقدمه ای برای تبیین نشر معارف اهل بیت(ع) است .

وی  با تاکید بر تبیین هرچه بیشتر کرامات و شناساندن جایگاه حضرت علی بن امام محمد باقر(ع) در سراسر کشور، ابراز داشت: عوامل اجرایی آستان سلطان علی بن امام محمد باقر(ع) باید با برنامه ریزی و سیاست گذاری، معجزات، کرامات و شخصیت حضرت را به دنیا بشناسانند.

عضو جامعه مدرسین حوزه با بیان اینکه نظام تکوین در دست اهل بیت (ع) است، گفت : باید  عوامل اجرایی این آستان برای مردم هدف ازهجرت وشهادت سلطان علی ابن باقر(ع)  را به درستی روشن کنند.

آیت الله نمازی تاکید کرد:  هم چنین عوامل اجرایی آستان سلطان علی ابن امام محمد باقر (ع) باید تلاش کنند شخصیت  این امامزاده در لابلای پیچ و خم های اداری گم نشود.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha