پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قرآن

حوزه/ همزمان با سراسر کشور نهمین دوره مسابقات تفسیر قرآن کریم "نورالهدی" و مرحله استانی یازدهمین جشنواره قرآنی "مدهامتان"، در خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خراسان شمالی، نهمین دوره مسابقات تفسیر قرآن کریم "نورالهدی" در 2 رشته سه جزء 27 و 28 و 29 و رشته جزء 30 در استان برگزار شد.

مسابقات تفسیر قرآن کریم "نورالهدی" با حضور 190 نفر قرآن پژوه در دارالقرآن مرکز استان خراسان شمالی برگزار شد.

این مسابقات همه ساله با هدف ایجاد فضای قرآنی و گسترش معارف و مفاهیم نورانی قرآن کریم در جامعه اسلامی، برگزار و برگزیدگان این مسابقات به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.

همچنین مرحله استانی یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان نیز با حضور 57 قرآن پژوه در 2 رشته مفاهیم قرآن، نهج البلاغه و تفسیر قرآن برگزار شد.

مسابقه قرآنی "مدهامتان" نیز در مسجد حجت بن الحسن (عج) بجنورد برگزار شد و قرار است برگزیدگان این مسابقه در رشته تفسیر، دهه سوم آذرماه در مسابقات کشوری قم شرکت کنند.

شرط سنی شرکت کنندگان رشته مفاهیم قرآن و نهج البلاغه هم در مرحله استانی یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان 18 تا 30 سال بود.

منبع آزمون رشته تفسیر جلد دوم کتاب قاموس قرآن و  جزء 17 تا 20 قرآن کریم از کتاب تفسیر همراه و منبع آزمون رشته مفاهیم جزوه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در قرآن و نهج البلاغه گردآوری علی تقوا یگانه بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha