پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تظاهرات در صنعا

حوزه/ مردم بخش های مختلف صنعا پایتخت یمن روز گذشته در اعتراض به استمرار تجاوز و جنایت های عربستان سعودی و آمریکا در یمن، پس از نماز جمعه دست به تظاهرات زدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مردم بخش های مختلف صنعا پایتخت یمن روز گذشته در اعتراض به استمرار تجاوز و جنایت های عربستان سعودی و آمریکا در یمن، پس از نماز جمعه دست به تظاهرات زدند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات، جنایت های ائتلاف به رهبری عربستان سعودی علیه مردم مسلمان یمن را محکوم کردند و آن را بر خلاف تمام ارزش ها و قوانین بین المللی و انسانی دانستند و افزودند: محاصره ظالمانه یمن 20 ماه است که ادامه دارد و مشکلات متعددی را برای مسلمانان این کشور ایجاد کرده است.

تظاهرات کنندگان ضمن استقبال از تشکیل دولت نجات ملی در یمن آن را موجب تقویت یمن و سامان دادن به اوضاع داخلی و ایستادگی بیشتر در برابر دشمنان و توطئه های جنایتکاران و تلاش برای بهبود اوضاع اقتصادی و اجتماعی و برآورده شدن خواسته های مردم مقاوم دانستند.

معترضان به جنایت های عربستان همچنین اعلام کردند: ما از تلاش های دولت نجات ملی در راستای بهبود اوضاع اقتصادی و اجتماعی حمایت می کنیم به ویژه در شرایط کنونی که کشور از تجاوز و محاصره و تحریم رنج می برد و لازم است تلاش های مضاعفی برای پشت سر گذاشتن چالش ها انجام شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha